lauantai 28. heinäkuuta 2012

Lenkkimusiikki TOP 10


1. Fe-Nix - Swagga (Buzz Junkies Remix)


Tää on ihan ehdoton ykkönen. Tän tahtiin jaksaa mennä vaikka maailman ääriin!
(oikeesti sellaista biisiä ei ookaan, et mä jaksaisin, mut jos olis, niin se olis tämä.)


2. Alina Devecerski - Flytta på dej


Monen mielestä kulunut rallatus, mutta muhun tää Ruotsin kesähitti iskee. Aina kun tää lähtee soimaan, niin jaksaa taas kummasti ainakin kaks katulampun väliä eteenpäin!


3. Anna Abreu - Hysteria


Annaa mun ei tuu muuten kuunneltua, mutta tämä kyllä toimii aina! Olin sitten lenkillä tai juhlimassa.


4. Donkeyboy - City Boy


Loisto bändi noin yleisesti. Ja vielä hei norjalainen! Tässä biisissä loistava rytmi juoksemista ajatellen.


5. Melody Club - Winterland


Vähän ehkä luminen biisi kesällä pinkomiseen, mutta tätä mä kumminkin soitan enkä koskaan kyllästy.


6. DUO - Panisin


Mulla on nyt joku juttu näihin kesähitteihin? Siitä huolimatta tän voimalla mä yleensä vedän viimeisen 500m, kun tuntuu et kuolema korjaa hetkellä minä hyvänsä!


7. Tinchy Stryder ft. N-Dubz - Number 1


Taatusti auttaa jaksamaan!!


8. The Saturdays - Higher


Biisin lisäksi mua motivoi noiden laulajien kropat. Ei kannata ees kurkata, jos on jonkin sortin kriisiä oman kropan kanssa. :D Tohon mäkin tähtään! (heh..)


9. Taio Cruz ft. Travie McCoy - Higher


Samalla biisin nimellä mennään ja aivan varmasti myös toimii yhtä hyvin!


10. Joe McElderry - Ambitions


Täytyy myöntää, ensin luulin tätä lahjakasta laulajaa naiseksi. Tässä on sitä tekemisen meininkiä, varsinkin sen jälkeen kun sisäistää tosiasian, että laulaja on m-i-e-s (ja päästää asiasta irti :D).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!