maanantai 30. heinäkuuta 2012

Day 6

Pidin lupaukseni ja läksin kävelylle koiran kanssa heti töiden jälkeen. Mentiin reipasta 5,5km/h vauhtia kokonaiset 4km, tahtia hidasti vähän jokaisen ruohonkorren ja roskan haistelu, välillä neiti jäi jopa syömään nurmikkoa...

Iltapäivä ja alkuilta ollaan vaan tsillailtu. J on varmaan mulle vähän hapan, koska oon ominut meidän läppärin kokonaan ittelleni. Jotenkin on vaan niin paljon koko ajan kaikkea katottavaa ja tehtävää, kuten Twilight-parin draaman seuraaminen Daily Mailista!  

tuliterät Reebokit kovassa käytössä!
Pakotin meidät molemmat vielä juoksulenkille tuossa hetki sitten ja kyllä sit jaksettiin juosta meidän peruslenkki. En ymmärrä, miten tässä on näin käynyt, että mä maanittelen mun urheilijamiestä lähtemään lenkille mun kanssa?! Olin kuvitellut tän tilanteen jotenkin vähän toisinpäin. Matkallakin ihmettelin jatkuvasti, et miten mä vieläkin jaksan. :D

Tein oman henkilökohtaisen ennätyksen tänään juoksemalla tauotta koko lenkin ja mielestäni aika hyvällä nopeudella, keskinopeus 8,7km/h. Normaalisti on pitänyt pitää parin minuutin lepo jossain kohtaa, mutta tänään ei. Huippua! :)

Yhteensä kaloreita paloi tänään 430 ja syönyt olen 1400kcal.

4 kommenttia:

  1. Vau mitkä Reebokit! Itse saan liikuntamotivaatiota jo pelkästään siitä, että urheiluvaatteet ja -kengät ovat kirkkaan värisiä! :D <3

    curiousnoora.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Haha, joo ihastuin noihin heti ku näin! Ja ovat myös kivat jalassa. :)

    VastaaPoista
  3. Kiva juttu, että olit ehtinut blogiini vastavierailulle! Ihanaa viikonloppua sinulle! <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!